HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.04.27. 23:03 -md-

Százkilencvenötödik nap – A lengyel újra felfedez

Április 27. Általános drágulás van. Nemcsak az élelmiszerárak emelkedtek érezhető mértékben, változó százalékkal, de a tömegközlekedés is, 150 fils helyett már kétszázat fizettetnek rövidtávra. Találkoztam déltájban a városban a kis herceggel, lementünk Annáékhoz. Jól szórakoztunk, mint mindig, a herceg megmutatta, hová írogat, akit érdekel, és olvas lengyelül, az itt megtalálja: http://www.arabia.pl/content/view/291673/151/ ezt a cikket ő írta, a szeretetotthonban látottak alapján. Az oldalon látható kép viszont nem ott készült, csak odatették, lebukás. Elmentünk egy közeli piacra potyabevásárlást csinálni, rengeteg kacatot vettünk, köztük egy igazi gyöngyszemet is, ha minden jól megy, összehozok egy a karácsonyihoz hasonló „dizájncentert”, ne használjuk ezt a szót, inkább mondjuk azt, kiállítást azokból a gyönyörű haszontalanságokból, amiket perverzióból beszereztem. Anna csinált vacsorára tócsnit, Ksawery imádta, a körömpörköltet viszont nem. Elég későn értünk vissza, az egyik utolsó fahaheeli buszt kaptuk el (meg egy lelkizős vonalat), tizenegyre értünk vissza a városba, amikor már az egyetem felé nem indul több busz. Sétáltunk, mert kihasználta az alkalmat, hogy tanítsam meg neki kedvenc dalát, az Omegától A gyöngyhajú lány refrénjét. Érdekes, és ijesztő lehetett külső szemlélő számára, ahogy éjjel az utcán küzdött a magánhangzókkal, és a dallammal, én csak a dallammal. A magánhangzók hosszúsága örök rejtély előtte, a hangsúlyozásról nem is beszélve, de hogy fair legyek, nekem a kétféle „s” hangja tett be. Más esélyünk nem volt, csak a taxi, de én nem voltam hajlandó 1 KD-t fizetni ilyen rövid távért, ez nonszensz. Az alig 500 fils-t érő útért a 750 még hagyján, de senki nem akart elvinni minket, mert fehérek vagyunk, európaiak, és tömegközlekedés híján más választásunk nincs. A sokadik rablónál sikerült egy ilyen árat kialkudni, negyedik-ötödik utasnak szálltunk be a taxijába pár filippínóval. Búcsúzóul a herceg idehaza még megjegyezte, hogy jól tettem, hogy nem mentem Badr órájára csütörtökön, mert óra sem volt, viszont szerdán azt mondta, nagy félévi teszt lesz hétfőn. Na, az érdekes lesz. Egyébként: Miért íratnak szemeszterközepi tesztet három héttel a tanév vége előtt?

Szólj hozzá!

Címkék: kis herceg elmentem


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr11444670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása