HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.04.06. 22:06 -md-

Százhetvennegyedik nap – Jaj, úgy élvezem én a strandot…

Április 5. Ksawery fényvédőkrémével felfegyverkezve, a második edzésen már nem éreztem úgy magam, mint Vackor az első bében. Kiadták a jelszót, „irány Irán!”, bár a többség (velem együtt) kiszállna a legközelebbi szigetnél, Failakán. Ma találkoztunk az erős széllel, és a jó kis hullámokkal, amik richtig nem arra sodornak, amerre mennünk kellene. Hat kört mentünk, abból négyet én is lehúztam, lényegesen jobbnak éreztem, mint tegnap, messze a tökéletestől ugyan, de legalább dolgoztam az izomlázamra. Holnap ismét találkozunk. Este vacsora után a teljes távol-keleti különítmény ott unatkozott egy padon ülve. Odamentem hozzájuk, de segíteni nem tudtam, a fáradtság miatt nem voltam egy szellemi sasmadár. Amikor a többiekről kérdeztem őket, akkor azt mondták, Takumi, és Venci elmentek korcsolyázni a cseh lányokkal. Milyen kedves, hogy másokat is hívtak.

Szólj hozzá!

Címkék: evezés


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr49414317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása