HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.07.21. 23:44 -md-

Kétszázhatvannegyedik nap – Lógok, hogy tanuljak

Július 20. Szükségszerű volt mai lógásom, mert fél kettőig van csak fénymásolás a könyvtárban, aztán kész, vége, halasz. Ott Ksaweryvel találkoztam, pedig tegnap még úgy volt, ő bemegy. Nem tudjuk meg ma Yaqoob mid-termjének eredményét, de találtam témát: az Ibériai-félsziget meghódításáról írok. El is kezdtem, és gyorsabban is megy, mint gondoltam, no persze nem elég gyorsan, és szembetaláltam magam a tegnap még a „holnap problémájának” tartott kérdéssel: hogy az ördögbe fogom én ezt begépelni? Csak vennem kell egy arab billentyűzetet, mert Ksawery állandóan kalapálja a sajátját. Hajnali egykor átjött, hogy pihenőt tartson, aztán összeszólalkoztunk kb. egy szem málna méretű, és fontosságú dolog felett, majd összeverekedtünk. Döntetlen lett, de legalább kiürült annak a rengeteg kuvaiti feszültségnek egy része, ami szeptember óta gyülemlik fel mindenkiben.

3 komment

Címkék: kis herceg


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr100579160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kat 2008.07.22. 10:15:21

Összeverekedtetek?? és akkor most már muszájból hordod a napszemüveget, hogy ne látszanak a kék monoklik?

Józsi 2008.07.22. 11:52:49

Úgy látszik, a kuvaiti homokkal együtt a hangulat is felforrósodik és mint az olaj a földet, úgy önti el agyatokat a feszültség. Remélem azért, hogy semmi komoly, csak amolyan "férfias játék" (közjáték?) volt ez köztetek.

Ecó 2008.07.23. 17:05:57

Húúú de költői volt ez Józsi! ;)
süti beállítások módosítása