HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.04.05. 12:08 -md-

Százhetvenkettedik nap – Monológok

Április 3. Ma elaludtam, Ibrahimnak majd mondanom kell valamit. Lameed órájára viszont bementem, arra csak felébredtem, mert ma van a nagy előadós nap. Ahogy beléptem, már ment a próba, meg a sikoly, hogy „nem tudom a szöveget”, „ne oda állj”, „add kölcsön a rúzsodat!”. Az egyik csaj megkérdezte, hogy én csinálok-e valamit, mondom csak nézem, erre figyelmeztetett, nehogy nevessek rajtuk. Eszemben sem volt, különben is ők röhögték el az egészet. Nem kritizálom a játékot, talán én se tudtam vona jobban megcsinálni, de a szöveget azért meg lehetett volna tanulni, főleg, hogy ez nem az első határidő. A másik véglet meg elhadarta, mint „anyámtyúkjírtapetőfisándor”, pedig Lameed hangsúlyozta, az érzés kifjezése volt inkább a lényeg, nem a szöveg. Akik nem tudták a szöveget, azok sem törekedtek erre. Óra után kis bevásárlás, visszafelé az egyetemi busz megállójában találkoztam Dúwival, pár szót beszéltünk, mert jött érte egy barátja, aztán ahogy vártam tovább, Ines hajolt ki az egyik kocsiból, hogy helló, hova mész, elviszünk. Koreai barátjával volt, aki rémesen beszél arabul, és Ksawerynél is rosszabb a térlátása, a rövid, és kétkanyaros távon öt-hatszor legalább eltévedt, vagy csak kocsikáztatni akart, nem tudom, de akkor is nagyon rendes volt tőlük.

Szólj hozzá!

Címkék: fotok lameed


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr44412237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása