HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.07.23. 22:31 -md-

Kétszázhatvanhatodik nap – Magamban

Július 22. Yaqoob ma vigyorogva kérdezte, milyen volt a buli, mert tegnap este ő is ott volt a Szúk Mubárakiyyán, Yoshi és Ali is mondta, hogy mintha látták volna, bár nem hittünk nekik. Salome ma boldog névnapot kívánt, miután Takumi újságolta neki. Tegnap éjjel még átugrottam Ksaweryhez, akkor beszélték Yoshihiroval, hogy a cseh Klárának ma lesz a születésnapja, és mit szervezzenek. Gúnyba mártott savanyú szavakkal megjegyeztem, tök imponál, hogy mindketten elfelejtkeztek az enyémről, de készülnek egy cserebogár bájával rendelkező sznob ribancéra, akit majdnem mindenki utál. A célzás le sem esett, és kár is ezen problémázni, de a gondolat, hogy Klárának gyárkéményeket egyszerű kipufogócsővé alázó mértékű dohányzása megharmincszorozza számára a tüdőrák, és más egyéb fájdalmas orvosi nyalánkságok esélyét-kicsit felvidított. Egyszóval dögöljön meg, én meg egész nap gépelek, és nem haladok. Este aztán megint átmentem a lengyelhez, hogy hátha éhes, rendeljünk kaját, hát, az egész távol-keleti szekció nála volt, japán filmet néztek, azt, a komédiásokról, és engem még csak meg sem kérdeztek. Amikor megkérdeztem, nem éhes-e valaki, elkezdtek röhögni, hogy most ettek, a Klára-bulin. Köszi.

Szólj hozzá!

Címkék: kis herceg japanok


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr5582560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása