HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.11.13. 17:32 -md-

Ötvenedik nap – Álmosak és kedvesek

Nemcsak én feküdtem le tegnap hajnali háromkor, Fulla már fél egykor eltávozott ugyan, és rám is parancsolt, hogy takarodjak az ágyamba, ma ő is mosogatórongy volt, mert háromig még beszélgettek. Mindenki, akivel ma találkoztam, egyszerűen bűbájos volt, ma reggelire mindenki bolondgombát evett. Nem hiszem, hogy sokan rajonganánk ezért a három óra Yaqoobért, ami mára kijutott, de a hangulat mégis vibrált, legalábbis körülöttem, és a távol-keletiek körött. Azíza, az egyik koreai lányzó elkezdett poénból masszírozni (vannak ilyenek), majd jött Khálid, a koreai srác a rendőrakadémiáról, és irgalom nélkül kezdte markolászni a vállamat, ezt hiba volt hagyni, annak a fülcimpája is izomból van. Mindenki jót röhögött, én persze rá is játszottam a nagyobb hatás kedvéért, aztán megtanultam, hogy mondják koreaiul a „karikás szemek”-kifejezést. Egyszerűen az angol „dark circle”-t ejtik koreaisabban, kb. „dákszökű”. Azíza csodásan mondja már, hogy „jó napot”. Újabbat derültünk, amikor Yaqoob az angol „letter” szót következetesen „litter”-ként ejtette ki, ami azért nem ugyanaz. Valami terjed a holnapról, nem tudom mi, de valami közös program, elfelejtettem rákérdezni, majd kiderül.

Szólj hozzá!

Címkék: lanyok tanora


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr48227977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása