HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.07.03. 18:49 -md-

Kétszáznegyvenhatodik nap – A kínaiak utolsó estéje

Július 2. Holnap szörnyűségesen nagy dolgozat lesz Ibrahimmal, nagyobb lesz, mint a bajusza. A lányoknak büszkélkedtem, hogy tudom mondani lengyelül, hogy „egy orosz népdalt énekelek”, a dolog aztán váratlan fordulatot vett, mert Viktóriának a fejében ragadt a Kalinka. A Katyusát, meg a mozgalmi nótákat sajnos nem ismerték, de az Amúri partizánok dallama rémlett nekik. Holnap mennek a kínaiak, ma búcsúest, illetve Ksawery kérdezte Adnánékat, hogy csinálunk-e valamit, mire tegnap a tajvaniak elmentek tegnap a kínaiakkal, érdekes, Klárát pl. hívták, mint utóbb kiderült, minket nem. Tíz felé mentünk át a másik sakanba, a kínaiak új lakhelyére, melyet hamarosan elhagynak. Úgy volt, rendelünk valamit, én a kínai konyha mellett ágáltam, de a többiek mind ellene voltak, de mire odaértünk, kiderült, hogy Cserímék már rendeltek, és épp kínait, és épp Gung-bao csirkét, a kedvencemet, hehe. Eljött Venci is, aki két nap múlva utazik, és egy ománi srác is csatlakozott, sose láttam, biztos jött az ételszagra. Alig találkoztunk, mióta visszajöttem, mégsem beszélgettünk sokat egyetlen megtanult kínai a szavam a „caó”, amit a menzán mondogattunk mindig, azt jelenti, szar. Adíb telerakta a bőröndjét nagykereskedelmi mennyiségű keleti ruhadarabbal. Eszegettünk, klikkesedtünk, Cserím mutatott néhány képet „Cserímáról”, a barátnőjéről, be van zsongva, hogy hamarosan látja. Yoshihiko is bezsongott, mert szokás szerint halálosan szerelmes lett belé. Újra elköszöntem mindhármójuktól a legjobbakat kívánva, ekkor Cserím félrehívott, és a kezembe nyomott egy kis kulcstartóféleséget, az idei olimpia egyik kabalája van rajta. Azért hívott félre, mert nem volt mindenkinek, de nekem adni akart. Aztán adott egy másikat is, holnap át kell adnom Yaqoobnak hármójuk nevében, mert „ő tényleg tanár volt”.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr18551891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása