HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.04.20. 00:24 -md-

Száznyolcvanhetedik nap – Kis esti herceg

Április 18. Kialakulófélben van, hogy hetente egy csendes napom van, igaz, az mindig változó, melyik. Most ez.  Este Ksawery hosszú idő után megerőltette magát, és eljött látogatóba, ehhez az kellett, hogy magyar szalámit ígérjek neki. Kölcsönös felszínes ígéretekkel, és „milyen jó lenne, ha” -tervekkel szórakoztattuk a másikat. Az egyik az volt többek között, hogy hamarosan megint jön, filmet nézni. Megmutattam neki a szlovák komédiasorozatot, a Susediát, ami egy nagyon jó ötlet, még ha a kivitelezés gyenge is; a színészi játék így is magasan veri a magyar, és Ksawery szerint a lengyel sorozatátlagot. Azért mutattam neki, hátha szláv létére megérti, főleg, ha annyit röhögnek a csehekkel egymás nyelvén, de nem. Én elsőre gond nélkül megértettem az egészet, merthát sablon dolgok vannak benne, ő meg leragadt a szavaknál. Közben gőzerővel gondolkodtam, miket csinálhatnánk meg abban a bírósági jelenetben holnap a lányokkal.

Szólj hozzá!

Címkék: kis herceg


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr12433452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása