HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.07.02. 19:20 -md-

Kétszáznegyvenötödik nap – Meleg helyett homok

Július 1. Yaqoob mondott ma egy olyat, amre csak páran kaptuk fel a fejünket, és nem azért mert félreértettük, hogy a költők által okozott hévben öntudatlanul azt mondta: „…a költő ezen versét még meggyilkolása előtt írta…”. Ibrahim nem íratott, majd holnap fog, ma is nagyon fájt, mint a félév harmadik napján, mert nem bírta abbahagyni, éhes voltam, és egy kuvaiti azt mondta a „volt”- igére, hogy főnév. Salahnál tovább mennek a kalifák, bár ne unnánk ennyire. Tegnap óta ismét homokvihar van, így vettem magamnak egy ilyen maszkot, mint a műtősöknek van, meg a szmogriadós városokban hordanak az emberek, ha a napszemüveggel együtt hordom, igen mutáns fejem van. Ma volt lengyel, nem panaszkodok, két igeragozás, meg a létige, hogy valami használhatót is tanuljak, több elszakadást ígér ezután a könyvtől. A lellenőrzött házifeladatomon volt ám röhögés, mert az volt a feladatban szereplő mondat, hogy „Minden lengyel kőművesnek szép háza van.” És egy utolsó dolog: Ma megdícsértem Nesrin új ruháját, ami egy fekete abáya, de furamód szebb benne, mint mondjuk a zöldben, és sokkal csinosabban mutat, mint más muszlim csajok. Igaz, ahogy kimondtam, gondoltam csak meg, hogy esetleg mégsem kellett volna, de örült neki, és megköszönte. Ha egyszer jól néz ki.

Szólj hozzá!

Címkék: lanyok tanora


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr66550066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása