HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.05.30. 18:01 -md-

Kétszázhuszonötödik nap – A salemi boszorkányok

 

Május 26. A suli kongott az ürességtől, így hazajöttem. Holnap két vizsga, búcsúbuli, majd utazás. Yoshi nem kapja vissza repülőjegye árát, de elvileg bármikor máskor bármelyik másik helyre elrepülhet az adott értékig, tehát ha felgyógyul, igénybe veheti, vagy a nyári félév elteltével, mielőtt hazautazna. Nagymosást csináltam, pakolászok, tegnap este sikeresen felvettem a kapcsolatot a szíriai ösztöndíjasokkal, akiknek nagyon hálás vagyok, hogy segítenek. Felhívtam Viktóriát is, holnap ő is rendelkezésemre bocsátja információit. Elmentem a mai extra Lameedra, Khálid holnap fog előadni, de én azt nem fogom már látni. Keresem a termet, 321-es, hát nincs sehol. A számozás kettesével megy, így alaposan megtapogattam a falat a 320-as, és 322-es terem között, hátha valahol ott rejtőzik, mint a 9 és háromnegyedik vágány. Találkoztam Kháliddal, ő is bolyongott, és furcsán nézett, egyrészt kezem a falon, másrészt véletlenül bal kézzel integettem neki (ezt sosem fogom megszokni, hogy mindig jobbal kell, mert a másik tiszteletlenségnek minősül, a tálból is mindenki csak a jobbal vesz). Együtt kerestük a termet, ami végül meglett, létezik, de a 344-es, és 346-os terem között van. Elkezdtük nézni a filmet, azt hiszem kétszer is megfilmesítették A salemi boszorkányokat, ez a második volt, ha minden igaz, Abigailt Winona Ryder játszotta. Az első jelenetek egyikénél Lameed felkiáltott, hogy „Nézzétek, az ott Reverend Parris! És most (tekeri a szalagot) a jelenet, amit nem láthattok.”. Volt még benne egy gyanúsan vágott rész, de ne kötekedjünk. Öten voltunk összesen, egy csaj jött még be a legvégére, pont belőtte az akasztást. Faváz a végén személyesen köszönte meg a tanárnőnek, hogy nem kellett az amerikai ORTT által nézhetőnek besorolt, kellő távolról filmezett félmeztelen nőt látnunk. A délutáni rekkenő hőségben kigyalogoltam a buszmegállóhoz, hátha lehet Hawwalyban szír útikönyvet venni a Jarir Bookstore-ban. Lehet, csak ki kell várni, amíg kinyit délután is, újabb háromnegyed órát ücsörögtem. Visszafelé megint, mert a buszra várni kell. De van térképem, és Lonely Planet útikönyvem is. Yoshi bejött este elbúcsúzni… minek írjam le?

Szólj hozzá!

Címkék: elmentem lameed


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr78495394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása