HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.05.21. 20:47 -md-

Kétszáztizenkilencedik nap – Közlöm Yaqoobbal távozásom tényét

Május 20. Ami a szír útikönyvet illeti, igazam volt. Yaqoob órájára Shams írt egy kétoldalas kis történetet, ami a sakanjában esett meg, én pedig tiszteletteljesen jeleztem, hogy elutazok a vizsga előtt. Yaqoob kérdezte, mikor jövök vissza, de az nem tetszett neki, mondta, hogy akkor egy nappal előtte írjam meg, ami azért lesz érdekes, mert Badr is akkor írat. De az is megeshet, hogy Yaqoob elfelejti, hogy nekem külön lesz, és nem készít feladatot, majd „ha visszajöttél” jeligére elnapolja, és végleg elfelejti. Ibrahim libbent be, és mutatta be „Hol van Myrna?”- című tízperces hakniműsorát, amivel napok óta próbál minket megtörni. Azt hiszi, rejtegetjük valami szénakazalban, pedig fogalmunk sincs merre lehet. Felszívódott. Badr óráján Paulina adott elő a nyugati kultúra beáramlásáról Kuvaitba, meghagyta jó előre, hogy ne kérdezzünk. Ebből ír szakdolgozatot is, én nem hagynám, de ha teheti, ám tegye. Utána Venci előadását hallgattuk meg a házasságról, pedig tőle aztán messze távol áll az efféle. A teremben kiújult a keleti és nyugati keresztény egyházak közti vita, megspékelve Badr meggyőződéses muszlim megjegyzéseivel.  Lameed óráján nem sok történt, hétfőn nézünk majd filmet insalla, három óránk maradt még a félévből. Kutakodtam azonban az egyetem nyári kurzuskínálatában, és „Dramatics” -címmel ad majd órákat. Ott a helyem.

Szólj hozzá!

Címkék: tanora lameed


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr88481256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása