HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.05.15. 19:48 -md-

Kétszáztizenharmadik nap – Haláleset

Május 14. Tízkor kezdődnek ma az órák, mint minden szerdán, és csendben izzadva bandukoltam a suli felé. Valami feltűnt, mégpedig, hogy a szokottnál is néptelenebb az utca, mindne kihalt, se egy lélek, se egy busz. Kétszer is megálltam ellenőrizni, nem szombat van-e, mert elég mélyen aludtam előző este. A suli ajatajai zárva voltak, sehol egy lélek, ez nem kóser, hívom Ksaweryt, mi újság. Ó, hát ma szünet van, és holnap is, mert meghalt valaki sejk, hogy pontosan ki, azt nem tudja, mert valami közismert figura (volt) errefelé, és nem mert rákérdezni. És miért nem mondtad ezt nekem tegnap, amikor háromszor beszéltünk, kicsi életem? Ja, mert elfelejtette, de teljesen, így ő is bejött, csak továbbment az Internet place-re, szórakozni (A tegnapi áramszünet ezt a szerencse fiát a liftben érte). Még a könyvtár is zárva, úgyhogy teljesen maga alatt van, mihez fog kezdeni a négynapos szünetben. Poénkodtam, menjünk el Ománba. Internetes videókat néztünk, kiderült, fogalma sem volt, mi az a Lord of the Dance, most már tudja. Salome ajánlott még egy grúz táncosvideót, na, azok tudnak ám táncolni! Hamarosan kapok egy sms-t a Zain távközlési táraságtól, afféle „boldog gyásznapot” témában, miszerint azon bölcs vezérek egyike, akik Photoshoppal szerkeszett arca a falon kint szok lógni, meghalt. Al-Salem Al-Sabahról van szó, az összes internetes újság ugyanazt a képet hozta le róla, 25 évig volt miniszterelnök, és 10 napig emír volt 2006-ban, mert a rákja nem engedte tovább uralkodni. (Ettől még a választásokat megtartják most szombaton) A kínaiak is örülnek a szünetnek, úgy viselkednek, mintha valami erőset szívtak volna, amin nem lehet nem röhögni, és a menzáról jövet mindenki morcosan nézett rám, mert ilyenkor utcán fancsali képet illik vágni. (Ksawery mesélte, hogy II. János Pál halála előtti öt évben minden koncert, és víg rendezvény biztosítva volt pápai halál esetére) Viktória hívott a délután, engem és Ksaweryt, ki a Marina Mallba Maryammal, mert olyan jól éreztük magunkat négyesben a múltkor. Ugyan felvetettem, jó ötlet-e a Marinába menni a gyásznapon, lehet, hogy zárva ugye. És lőn. A biztonságiőrök röhögtek rajtunk. Sétálgattunk a tengerparton, és egyre éhesebbek lettünk. Találkoztunk Mitch-csel, mondta, ne számítsunk kajára (a menzára már nem értünk volna vissza), mert az utolsó McDonald’s is zárva, meg a közértek. Attól, hogy egy ember meghalt, éheztetni kell a többit? Nekivágtunk, hogy keressünk valami ehetőt, és megálltunk egy Batriq gyorsétterem mellett (kép itt). Ilyen pocsék helyen még nem jártunk, többet nem is megyünk. Mivel ez volt az egyetlen nyitvatartó vendéglátóegység, tömve volt, de nem is ez volt a fő baj. Harminc percet várattak a rendelésünkkel, a lányok sakanja meg kicsukja őket, és leshetnek. A herceg hercegi módon lebegtette a kapott blokkját, mire én a lányok türelmetlenségétől vezérelve felvettem a bunkó európai helyi figuráját, és erélyesen felhívtam a fickó figyelmét, hogy eleget vártunk, éhesek vagyunk, és késésben is ráadásul. Ez hatott. Úgysem megyünk oda többet. A lányok végül hazaértek időben, záráskor elég sok osztálytárssal lehet találkozni, mert mindenki akkorra ér vissza. A menü, amit vettünk csapnivaló, a krumpli nyers, a káposztasaláta egyszerűen ehetetlen, ezt ők is tudják, ezért adnak késhegynyi mennyiséget, a szendvics meg száraz. Nem éri meg az árát. A legfelháborítóbb dolog azonban, hogy egyetlen szalvétát sem kaptunk a négy menü mellé. Bojkott!

Szólj hozzá!

Címkék: kis herceg lanyok megettem elmentem


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr70471514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása