HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2008.05.01. 01:21 -md-

Százkilencvennyolcadik nap – Újabb könyvtári szemle

Április 29. Mintha nem lenne elég, hogy azt a nyomorult Sindbadot nézzük háromnaponta (ma a kb. hatéves kotnyeles kisfiúként ábárzolt főszereplő látványosan begerjedt a szultán lányát látván), még az a nagyon idióta, egy szem szintetizátoron előadott főcímdal is megragad az emberek fejében, és azt dúdolni kénytelenek a szünetben is. A könyvtárban jártam-keltem, és megint találtam pár magyar vonatkozású könyvet, szanaszét vannak szórva az épületben, azért van ez. Ma Az ember tragédiájának, és a Sorstalanságnak akadt a kezembe az angol fordítása. Szépművészeti könyveket alig látni, főleg amerikai kiadású, keleti művészettel foglalkozó albumok vannak, de megint találtam egy ilyet:

Hát ez nem olyan profi iparoscenzúra, mint amit más könyvekben látni. De megtaláltam Lameed PhD-jére is, százakárhány oldal, majd szakítok rá időt. Badr óráján egy szó sem volt az új projektről, szerencse, mert témám még mindig nincs. Viktória a szúfizmusról akar írni, Núr meg valami pszichológiát emlegetett. A kínaiak szellemi képességeik határára jutottak el, tehát jól el tudunk beszélgetni, ma mind szuperhősnek képzelte magát, és mint romantikus bohémek harcolnak az igazságért, lesújtanak a gonosztevőkre, megbüntetik a hatalmaskodókat, de óvják a gyámolításra szorulókat, stb. Teljes a leépülés. Lameed azzal kezdte az órát, a múltkor írott nagy tesztjük siralmas lett, így írat egy újat. A darabunk (The way of the world) szereplői igencsak komplikált magánéletével foglalkoztunk, senkinek, nekem sem világos teljesen, ki kit szeret, vagy mit akar. Aztán bekövetkezett a legrosszabb, Lameed feltett egy olyan kérdést, miért nem választanátok Pamela Andersont Millamant szerepére, mire elkezdtek záporozni a rosszabbnál rosszabb hollywoodi színésznőcskék nevei, kikre osztanák a szerepet. Itt nincsenek színészek, és ők csak azokat látják. Végül a közmegegyezés a Született feleségek szereplőgárdájára osztotta ki a szerepeket, férfiszerepre George Clooney, és Pierce Brosnan számíthat. Tették ezt ráadásul úgy, hogy még annyira sem világos nekik a darab, mint nekem.

4 komment

Címkék: fotok tanora elmentem lameed


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr33449455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vacska mati 2008.05.01. 18:15:23

Teljesen véletlenül találtam rá erre a blogra, nagyon jónak tartom! 2007 december elejénél tartok. Egyszerre nem olvasok sokat, hogy tovább élvezhessem:) Mint egy jó kis étcsoki, csak kis falatokban, aztán ízlelgetni sokáig....

Üdv!

Józsi 2008.05.02. 19:58:18

A tejcsoki tovább tart;)

Ecó 2008.05.03. 00:38:05

Ezt honnan szeded? Én étcsoki-párti vagyok! ;)

Józsi 2008.05.03. 12:51:33

Szopogasd és meglátod!
süti beállítások módosítása