HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.12.31. 17:44 -md-

Kilencvennyolcadik nap – Még egy kis betegség

Ébresztőórám előtt keltem, ez nagy ritkaság, és a lázamnak is teljesen nyoma veszett. Vitte viszont bőröndjében a hangomat, nyikkanni sem tudtam, olyan erős fádalom ült a torkomban. Jól bebugyoláltam magam, és elmentem az Xpressbe (háromszor annyi ideig tartott az út, mint szokott) torokfertőtlenítőért, mert a múltkor láttam, és meg is jegyeztem magamnak, „nédda, Strepsils! Ugyanezen a néven! Vajon sikerül nekik kiejteni?”. Délután kettőre szedtem csak össze magam, addig csak feküdtem, néha-néha langyos almateát hívtam placebónak segítségül. Hangom még mindig nincs. Este lementem egy kis meleg tejért a menzára, Yoshihiko jött velem szemben, és ő is a torkára panaszkodott. Fél éjfélkor felébredtem, egészen frissen, fitten, kevés hanggal bár, de jókedvűen. Ha reggelre nem változok, bemegyek órára.

 

Ennyi rondaság után hadd osszak meg egy kis viccet, kivételesen:

 

Egy Magyarországon tanuló kuvaiti cserediák hazaüzen szüleinek:

"Drága szüleim! Minden rendben, jól érzem magam, tanulmányaim is rendben haladnak. Egyetlen dolog zavar, mégpedig az, hogy amíg én a Jaguarommal járok az egyetemre, addig évfolyamtársaim és tanáraim busszal közlekednek. Csókol fiatok."

A szülők válasza:

"Drága fiunk! Tudod, hogy számunkra semmi sem fontosabb, mint a te boldogságod, küldjük a buszt."

 

Szüleimet nyugtatandó jelzem, hogy a vicc visszafelé nem működik, ilyen igényem nekem nincs. Nem is vagyok nagyigényű, bőven elég háromhavonta egy kör dodgem a helyi vidámparkban.

BÚÉK minden kedves olvasómnak!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr20280423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása