HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.12.17. 19:12 -md-

Nyolcvannegyedik nap – Végre újra társadalmi élet, és egy kis leves

Elvileg mára tervezte Shahad a kis sivatagi túrát, természetesen nem jött össze, most szervezik újra, hogy majd a szünetben legyen valami. Alig tízen voltunk órán, a többiek önkényesen elkezdték a szünetet… és a mai órát végigülve ők csinálták jól. Ksawery nemsoká hazamegy, megkért, viseljem a lányok gondját a távollétében, azaz csináljunk valami Karácsonyt. Szerencse, hogy Paulina, Viktória, és a többiek nem az amerikai módon intézik a dolgot, hogy Karácsony első napja, illetve reggele a lényeg, hanem ők is Szentestéznek (mert másnap megyek Joel bulijára). Amennyire este lesz az ugye, mert nekik fél tízre a tyúkólban kell lenni. Mind rácsodálkoztak, hogy egy kanyit nem kaptam az egész színházi tevékenységemért, mondtam, hogy ez ott mindenki részéről „társadalmi munka”, erre meg nem értették, akkor meg mit vesződtem vele annyit. Ma Ksawery megismerkedett a déli hínárlevessel, én meg a lengyel káromkodásokkal. Régi kedvencem, legszívesebben mindennap csak ezt enném, mit enném, falnám, áh, alámerülnék arccal, hogy a bőröm minél nagyobb része élvezhesse az érintkezést azzal a nemes nedűvel, a nyálkás zöld habosított ökörnyállal. Ha megenni nem is lehet, pakolásnak hátha jó.

Holnap tessék kattintani, mert a cenzúrát lehet látni!

Szólj hozzá!

Címkék: kis herceg megettem


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr78267314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása