HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.12.16. 17:59 -md-

Nyolcvanharmadik nap – Sir Kitten

Ma négykor keltem, az előző nap, napok után ez szerintem érthető. Este nyolc felé éj-mélyből fölzengő csinglinling telefon, a magyar számom az. Ismeretlen számsor, felkapom, halló. Angol hang, szia, Mohamed vagyok (na jó, de melyik?). Kairóból, emlékszel? Ajjaj, nagyon is, ő volt az egyik, aki segített nekünk ott túlélni, amikor sűrűsödtek a dolgok. Lassan másfél éve nem beszéltünk, mindegy, miért, és most csak úgy gondolta, felhív, a húgomat kereste először (naná, hogy őt). Ember legyen a talpán, aki kikalkulálja, mennyibe fog kerülni az a tizenöt másodperc beszélgetésünk, ha felhív Egyiptomból, a magyar számomon, Kuvaitban. Mondtam, hadartam neki, írjál inkább emailt, de mostanság ne hívj! Yoshi elnevezte az Internet place kandúrját, amibe én is azonnal beleegyeztem. A neve Nekoszama, amit „Sir Kitten”-nek fordított angolra, de előkelőbbet is jelent, valami olyasmi lehet, mint Cicakirály, vagy őfelsége, I. Cicus, minden szemétdombok ura. Azért ezt választotta, úgy viselkedik, mint egy király, ő járul elejbe, és hoz neki kaját (vesz neki chipset, az meg befalja), és még le is kell térdeljen előtte, ha oda akarja adni.

Szólj hozzá!

Címkék: fotok japanok


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr76266023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása