HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.12.09. 20:20 -md-

Hetvenhatodik nap – Az utolsó próba mérlege

Anne ma sem volt jelen, Laviniát meg mostanság divat szidni. Engedély még mindig nincs hivatalosan, de vétó sem, úgyhogy menni fog a dolog. Joel mondta, még egy kis gond akad, mert a tízéves George-ot, akinek van néhány fontos belépője, az anyja ki akarja venni a műsorból, egyszeűen azért, mert a gyerek későn ér haza. A kedves mama bizonyára életében nem volt színházban, és az előző öt hétben fel sem tűnt neki, hol volt a fia éjfélig. Be is jött a színházba, de Tim elsimította az ügyet, majd kifele jövet George meglátott, és elkezdett kiáltozni, hogy „nézd ott van Daniel, akiről meséltem, nagyon jó, Daniel, mutass neki valamit, kérlek!”. Az anyuka belenyugvó arckifejezését sikerült mosolygósra váltanom. Kézhez kaptuk a műsorfüzeteket. A rendezők Anne és Lavinia, a második oldalon szerepel a köszöntőjük, melyben megköszönik Timnek a „segítségét, és tanácsait”. Belelopták a Disney Aladdin logóját. Farah-t, a gyűrű szellemét kétszer sorolták fel a szereplők között. Az amerikai Peterről, aki Aladdin félhülye öccsét játssza, kiderült, hogy tizennyolc évi szünet után tér vissza a színpadra. Gonosz leszek, de… muszáj neki? Ha már úgyis odavan a prostikért, annyi poénlehetősége lenne, mintha egy bordélyház teljes személyzete (beleértve a takarítónéniket is) ajánlkozna fel neki, de egy homokos érdektelenségével megy el mellettük. Kétszer kérdeztek rá, de csak lehagyták a nevemről az ékezetet, az általuk költött „önéletrajzomnál” meg csak egyet tettek ki de a képem legalább jó lett. A díszletfestő Cynthia vezetéknevét nem sikerült megtudniuk, így csak ennyit írtak ki róla. A végén szerepel egy oldal a színház történetéről, bár ez szerintem csak az itt első alkalommal járóknak (nekem pl. érdekes) hordoz információt. Ami nagyon tetszik, az az, hogy tettek bele képeket az 1967-ben előadott Aladdinból. A mostaniból persze nem, hát hogy is, amikor ma láttuk csak, hogy fog ez kinézni. A címoldal nekem kaotikus és a tarka, a végén meg a főszponzor falfestékmárka egészoldalas hirdetése található, amiről lesüt, hogy amatőr munka. Nem értem, miért hagyták ki a kórusfotót, Claire, Ahmed, George, Sophie, C. W. (ejtsd: szídábljú, a csokinéni afrofrizurával, igazi feka, mert a monogramján kell szólítani; ő is kínait játszik), Sarah, Maryam, Nawal, és Yasmine (akik közben nekem mind hírneves cimboráim lettek), miért vannak kép nélkül. Jelmezes főpróba. Timnek külön öltözőt kell fenntartani (Egyenlőbb az egyenlők között. Az ilyeneken ki lehet borulni, nekem volt anno egy szögem négy ruhára, a felettesnek volt három szöge két ruhára, és mit képzeltem, ha megemlítettem), mert ő minden jelenetben átöltözik, új sminket, és új parókát tesz fel. Még a fináléban is övé az utolsó sor, Aladdin meg az új nője epizódszereplőkké alacsonyodtak. Tíz öltözést csinál, de valami brutális ruhái vannak, az egyik képben például hamburgermellekkel szerepel. Ma nem jött ám a sminkes, így mindenki improvizatíve alkotott magának valamit, a vége az lettt, hogy mindenki gésa lett, pedig az japán. „Ahmed, tök jó kínai vagy” –hangzott aztán a dicséret. Én is végig kínai vagyok, majd öltözés mimusba, smink le, smink fel, színpad, majd smink le, smink fel, és öltözés kínaiba, a fináléhoz. Az Anne rendezte tapsrendben is kínai voltam, de mi, akiknek extra munkái, vagy külön jelenetei voltak, külön megköszönhettük a tapsokat. Tim itt is csak magát sztárolja. Holnap nem lesz próba, hagyják leülepedni. Én a hajam tépem.

Szólj hozzá!

Címkék: szinhaz


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr10258306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása