HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.12.08. 23:12 -md-

Hetvenötödik nap – Emeld már azt a díszletet

Tíztől próba rogyásig, nem volt egyszerű művelet kimászni az ágyból. Három nap van hátra a bemutatóig, és Tim kitalálta, hogy a csodabarlang jelenetben UV-fényben táncoló csontvázakat akar látni. Elő a kartonokkal. Ettől függetlenül tíztől kettőig gyakrolatilag semmit nem csináltunk. Szerelték a technikát a színpadon, alatta a Wicked musicalt bömböltették, ez nem volt rossz. Larey és Maryam hozták magukkal a dolgozatokat, azt javították. A drámakérdések nagyon érdekesek voltak, de különösen a válaszok érdekeltek. Írj dialógot a kép alapján, hogy rendeznéd be a színpadot, ha ilyenolyan feltételek vannak. Maryam kémiatesztet javított, amiben megint volt számomra meglepetés, mert nem csak két betűt kellett benne „összeadni”, meg atomsúlyokkal kalkulálni, hanem az egészet a gyakorlatba ültették át. Az én kémiaórám (egyébként szerettem) olyan volt, mint egy matekóra, csak a könyvünk inkább ábécéskönyvre hasonlított. Itt olyanok voltak, hogy barbecue-ztok a kertben, és nem gyullad be a szén, vajon mitől, stb. tehát olyan példák, amik előfordulhatnak a lurkó életében. A kajával ma nem volt probléma. Josephnek volt valami bulija előző nap, és volt egy halom hidegkonyha, meg rendeltek 14 pizzát, itthon már csak az italokat kértem ki vacsoránál. Ez volt az első (!) technikai próba. Legalább két hét kellene még, hogy ebből legyen valami gördülékenység, van három napunk. Legutóbb azt mondtam, csak egy új számot tett be magának Tim végül, nem, most mindkettő benne van (és mindkettő ugyanaz). Ja, és a lila csontváztánc alatt a Disney dzsinn - dal melódiája megy sramli stílusban, tuctüc „hangszereken” feljátszva, mert Tim feljátszotta. Persze csak akkor foglalkozik zenével, ha épp nem dohányzik, láncdohányos a szentem, pedig minden „olajos” (az olajvállalat támogatta) épület területén szigorúan tilos, és ezt a lelkünkre is kötötték. Nem érdekelne, ha nem hamuzna tízcentire tőlem, amikor eszek. Az indiai díszletesek esztétikai érzékében nem nagyon lehet bízni, így a kórus díszletezi a csodabarlangot. Tim gondolkodás nélkül rámosztotta a karácsonyfaégőket. Nem derogál, csak épp életveszélyes. Szétesnek, nincs érintésvédelem, és akkorákat szikráznak néha, mint egy csillagszóró. És persze nem működnek, sorosan vannak kötve, és ma is minden alkalommal meghalt már az elején, mi lesz előadáson, ahol nagyobb lesz a kapkodás, a hajrá, és a figyelmetlenség, pl. rálép valaki. Ma a vízzel locsolást is kipróbálták, hogy nagyobb legyen az élvezet. Egyébként a műsorra engedélyük még mindig nincsen. Végre eljutottunk oda, hogy próbáljunk is, nem tudtunk végigmenni a nyomorult két felvonáson. Megjött a sminkes, az kísérletezett, és néhány ruhát fel is próbáltak. Én is elvittem ma mindenem, hogy lássam őket együtt, és ha gond van, még tudjam javítani. Smink nélkül voltam, de mindenki imádott, csináltam nekik hátul a játékot, azt mondták, mindenképp látni akarnak egy önálló showban, ha lesz, szóljak. Megcsináltam a megkurtított jelenetem. Fura, de minél jobban meg akar Tim kötni, annál kevésbé sikerül neki, úgy is mondhatnám, hülyeségem utat tör magának, és ez mindenkinek tetszik. Anne ma ott se volt, Tim vezényelt, Laviniának hátul járt a keze, mint a motolla. A zenekar nem jött, látatlanban ki lettek doba, ha jól hallottam, azért, mert megbízhatatlanok, így két Clavinova szintetizátor adja majd az élőzenét, egyiken Stacie, másikon Joel muzsikál. Hazafelé elbóbiskoltam, de még hallottam, ahogy Joel és Stacie megjegyzik, milyen iszonyat a kórus, hogy hat hét után nem tudunk mozogni, és énekelni, azt hitték, alszok. Teljes mértékben igazat adok nekik, valami rettenet, mert nem próbálunk eleget, és nem elég hatékonyan. Amit meg erőltettek korábban, azt Tim egy csapásra kidobta, mint a nyitányt is tette.

1 komment

Címkék: szinhaz fotok


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr46257390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsi 2007.12.09. 13:18:58

Lehet, ha végig improvizálnátok, sokkal szórakoztatóbb darab bújna elő a "kalapból", mint "mr. határozottság tim" vezénylete alatt. Talán a South Parkos druszáját kellene megbízni, hátha ő...
süti beállítások módosítása