HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.11.28. 21:32 -md-

Hatvanötödik nap – Egy orrvérzés is lehet hasznos

A fejfájás még tart, és ezt az sem enyhítette, hogy Paulina, és Viktória boldogan újságolták, hogy Ksawery megvette tegnap a színházjegyeket. Nem tudom, mikorra, nem tudom, kiknek még, úgyhogy most plusz drukk van. Badrnak új csengőhangja van, mi más, ha nem a My heart will go on, a Titanic-ból? És még a karjait is széttárja, ha meghallja. Haza, na leszólít a mushrif (már a vezetéknevemet is tudja!), édes gyermekem, írd ezt alá, jó lesz neked. Kérdem mi ez, nem, írd alá, és szaladj Mohamed Sultanhoz. Ennél több motivációra nem volt szükségem, és lám visszakaptam az útlevelem, benne a tartózkodási engedéllyel! Legalább okmányom van, hogy nem a korszellem szült! Jövő novemberig maradhatok hivatalosan az országban, de ez már bőven túlmutatna a háromszáz napon. A személyi igazolvány mint kiderült, egy másik kérdés, külön el kell menni igénylőlapért, meg más eszelős dolgokat kell művelni, nem teljesen világos, de majd megérdeklődöm, mi a sorrend. Szombaton újabb kolikirándulás, végre, végre az Entertainment Citybe, amiről azt hirdetik, hogy a legnagyobb vidámpark-komplexum a Közel-Keleten. Utánanéztem, szombatonként általában zárva, és a beugró is három és fél dínár, úgyhogy lehet, valami lebutítottat kapunk, de legalább nem kell majd sorbaállni a játékokért. Na majd elválik, természetesen azonnal jelentkeztem, remélem, nem tervez a színház valami extra próbát akkorra. Kiderült, akkorra nem is, ellenben holnapra igen, a pantomimjelenet részpróbája lesz, így le kell mondanom Larryék fellépését, majd felhívom, hátha játsszák még csütörtökön is. Végigmentünk a második felvonáson, szerencsére ez már pörgősebb dolog, de ahogy ott ültem, hirtelen elindult az orrom vére, szerencsére a jelenetem előtt, és a takarásban, így kevesen látták halandóságom eme bizonyítékát. A kellékes hölgy, Jackie pattant és nyújtott segédkezet, és segédzsepit, mert patakokban ömlött. Hálisten hamar elállt, megyek a mosdóba, hogy tisztába tegyem a képem, Jackie megáll mögöttem, és kezembe nyomja a telefonját. Halló, hát a túlvégen egy magyar barátnője volt, egy nagyon kedves nő, ő is itt, az egyetemen kezdte, elérhetőséget cseréltünk, ő is színházi figura. Eddig kb. minden második kuvaiti, akivel találkoztam, azt mondta, jaj, nem neki, de a barátjának van egy magyar barátja, nem ismerem véletlenül? Szinte rögtön következett az én jelenetem, ami még mindig hosszú, de mit tegyek? Tim írta, és ezt Tim is rendezi, nem is rosszul, haszna az nincs, de egész mókás lesz. Sokat kell még dolgozni rajta, hogy flottul menjen, és persze kevés az idő. Mindegy, megcsináltam elsőre, nagyon tetszett nekik, de nagyon rámfér a mindennapos gyakorlás. Mindenki kiült nézni, a kilépőmnél spontán tapssal, és ovációval búcsúztattak. Engem a siker visz előre, és ez nagyon jólesett. Kiültem én is nézni a folytatást, egyszer csak odakiált nekem Yara, a marokkói kóristalány három sorral odébbról, hogy „Hé, Daniel, meleg vagy?”. „Kedves, hogy érdeklődsz, nem. Miért, te igen?” „Én? Én nem, csak a fiúk itt általában mind…” Megnyugtattam, semmi vész, én vagyok a kivétel. Attól még, hogy valakinek volt gyerekszobája, és szereti a művészeteket, nem kötelező melegnek lennie (de néhány helyen előmenetele érdekében szerintem ajánlott). Poénkodtunk még ezen párat, majd egy másik, amerikai lány ült le mellém csevegni (biztos hallotta, hogy hetero vagyok), megállás nélkül mesélt, bár én nem értettem semmit, mert közben énekpróba volt a színpadon a szólistáknak, okosan ültem, és hallgattam, azt elkaptam, hogy nagy utazó, az anyja most Ausztráliában van, ő meg itt él évek óta az apjával. Mi más kell egy jó házassághoz, mint párezer kilométer különbség? Joel nem jön holnap, Anne kezembenyomott egy tízest taxira, hogy tudjak jönni holnap próbára, mert pantomimjelenetet csinálni pantomimes nélkül nincs sok értelme, és Joel nem jön, így nincs ki elhozzon. Vacsorám ma a McDonald's-ban volt, Joel poénkodott, kell a változatosság.

2 komment

Címkék: hivatal szinhaz


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr36246014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cukijomi 2007.11.29. 23:18:30

Kezdek egyre izgatottabb lenni, az előadás végkimenetelét illetően.
Pedig itt biztos nem lesznek kínai hermafroditák...:)

Ecó 2007.11.29. 23:40:58

Azok nem, csak nő játsza Aladdint... Egyébként szerintem jókis családias darab lesz! ;)
süti beállítások módosítása