HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.11.09. 18:31 -md-

Negyvenhatodik nap – Badr kreatív

Mindenki várja már a hétvégét. Badr adott megint egy érdekes feladatot, össze kell dolgoznunk, én Yoshit kaptam partnernek. Azt kell csinálnunk, amit én mindig is utáltam a másik oldalról elszenvedni, utcai kérdőívet szerkeszteni. A műfaj hazai sztárjai a Váci utcában dolgoznak, de a reszlinek csak az Őrs, meg a Határ út aluljárója marad, ahol lesből támad a képeslappal. Nekünk koldulni azért nem kell (de ha adnak, elfogadom). Errefelé nem visel senki „nincs apróm, nem akarom megismerni Jézust\Krisnát\a Fényhazát, és nem válaszolok kérdésekre”- feliratot. A mi témánk a mozi, milyen gyakran, kivel, mikor, milyen filmet. Badr imádja a kungfus csépelős filmeket, és biztos nem Lars von Trier, Jeunet, vagy Fellini nevét fogjuk legtöbbször hallani, hanem olyanokat, hogy „életem filmje A szikla, Nicholas Cage-dzsel…”. Hát van, akinek ez. Legalább kiművelnek valamennyire arab filmekből, és színészekből, erre nagyon kíváncsi leszek, direkt úgy állítjuk össze a kérdéseket, hogy arab, és amerikai filmek külön, Yoshi belevenné az ázsiaiakat is, de nem hiszem, hogy az itt bárkit érdekelne, ezért maradnak ki az európaiak is. Meg kellett írni a letámadó szöveget „sziaezésezvagyokésaztszeretenémkérdeznihogy…”, ekkor jött rá Yoshi, hogy velem jó boltot csinált, mert pikkpakk lefordítottam a dolgot, és nem kellett egyedül szenvednie, vagy Takumihoz szaladni, hogy segítsen.

Szólj hozzá!

Címkék: tanora


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr88223738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása