HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.10.16. 12:55 -md-

Huszonkettedik nap – Új szokás

El sem bírom képzelni, hogy fogok holnap reggel nyolckor felkelni reggelizni, majd órára menni. Amennyit fogytam eddigi ittlétem során, azt minden bizonnyal visszahíztam az utóbbi négy napban, mozgásszegény életmódomnak köszönhetően. Új szokásom van, ezt vacsoránál figyeltem meg. Ezek rászoktattak a zöldségre. Otthon nem kerestem különösebben a társaságukat, itt viszont szinte minden étkezésnél, valami nyerset, biztos ragaszkodok ahhoz, amit ismerek. Minden alkalommal zöldsaláta van, és meg is eszem, de legjobban azokat a napokat szeretem, amikor juhsajtosat adnak. Ez az egész csak azért érdekes, mert otthon egy káposzta, vagy más savanyúság úgy hat rám, mint Supermanre a ránott kriptonit, panírozva is megöli. Este kiruccantam az egyetemre e-maileket nézni, épp indulni készültem haza, amikor kivel volt szerencsém találkozni, ha nem Alival, és a két Yoshival. Ali azonnal felajánlotta, hogy hazakísér, a két Yoshi még maradt, bárhogy kérleltem a szemeimmel őket, hogy ne kelljen már húsz percet Alival beszélgetnem. Az elején nem tudom, miket hadovált, mert azon gondolkodtam, hogy a megérkezésem éjjelén már találkoztam vele, meglátott, és azonnal fontoskodni kezdett körülöttem, szerencsére a portás helyretette. A következő pillanatban felriadtam gondolataimból, mert egy Britney Spears nótát „énekelt”, fennhangon. Be akartam lökni a csatornába, ő azt hitte, poénból. Én nem hiszem el, hogy senki nem akart egy kristálypoharat a Titanic zenészeinek fejéhez vágni, amikor azok még mindig húzták. Ali aztán mondta tovább a magáét, mostmár büszke arra, hogy nincs senkije, mert rájött, csak gondot okoznak, és valójában utálja a nőket. És ekkor angyalok fanfárjai közepette megnyílt az égbolt, és két bárányfelhőn alászálltak megmentőim. Utolértek a japánok, mert lemerült az aksijuk, hálisten! Yoshi és Ali teljesen spontán klikkesedni kezdtek, előrementek, mi ezt a cigis Yoshival egyáltalán nem bántuk, csodáljuk, mikre nincs ingerenciája. Yoshi hazaküldte a születésnapos fényképeimet, mondta, a család csak lesett, mert imaszőnyegeset várt, meg fekete emberek társaságát, ehelyett kaptak két európait, akik közül az egyik fehérebb is volt a kelleténél. Fekszem, mert holnap tanítás, már előre a hideg ráz, mi lesz.

3 komment

Címkék: ali megettem japanok


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr75197991

Mami 2007.10.16. 16:47:56

Mik ezek a címkék?Mondd már meg szegény hozzánemértő anyádnak!
Odafigyelhetnél a betűfelcserélődésekre is, mert néha olyan a szöveg mint a keresztrejtvény. Még szerencse, hogy szeretem a rejtvényeket.

amorki · http://www.amorki.freeblog.hu 2007.10.16. 17:45:59

ah so, téged ott mintha szándékosan üldöznének zöldséggel meg arabbal. karácsonyra hazajöszöl-e?

-md- 2007.10.18. 14:53:42

karácsonyra biztos nem engedneki, majd talán januárban, de fogalmam sincs, mikor
süti beállítások módosítása