HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.10.10. 13:46 -md-

Tizenhatodik nap – "Filler episode"?

Ma megint csak morcos volt Salah, átküldte az új kínaiakat a kezdőbe, csodálom, hogy engem nem. Mondjuk, mikor hazajöttem, egészen elbeszélgettem a portással. Ja, korán hazaértem, mert Khalíd, a másik tanárunk megint talált magának tanítás helyett valami kellemesebb elfoglaltságot. A japánok mind díszben feszítettek, mert ma volt az ő követségi napjuk, Ksawery is elment a sajátjára. Azt nem is mondtam, lehet, holnap nagybácsi lesz, mert megszületik a húga fia. Yoshi egy az egyben olyan volt, mint valami maffiafőnök, ezt nem az én gonoszságom mondatta, hanem Takumié, amikor meglátta napszemüvegben. (Ami egyébként nagy divat errefelé, két okból kifolyólag hordja mindenki, a nap ellen, és persze a sötét üveg mögött simán lehet másokat stírölni) Viccelődtem, hogy odaadom neki a kisujjamat, ezen nevettek, majd megkérdezték, honnét tudok ilyesmit. Mutattam a kezem, hogy még nem próbáltam, csak filmen láttam. Elgondolkodtunk, milyen lehet egy maffiafőnöknek, állnak a polcon peckesen sorban a levágott ujjak… hú, ha jól emlékszem arra, amit mondott, akkor a jobb kisujjal kezdik, majd a bal, aztán a jobb gyűrűs, majd a bal. Hibánként egy, és ha mindez megvolt, akkor sajnos kinyírnak. Yoshi mondta, hogy az Osaka bay az a hely, ahová elég sok „haleledel” kerül. Ennek is van valami logikája, hogy miért a kisujj, mert nélküle nem lehet rendesen szorítani valamit, vagy efféle, de én ehhez nem értek. Szabadidőmben bementem az egyetemre, hogy frissítsek, hát nem pont akkor halt meg az Internet az egész iskolában? Most úgy fest, háromnaponta frissítek, igyekszek naprakészebb lenni az elkövetkezendőkben. Tudom, hogy ez a mai bejegyzés is elég csenevészre sikerült, nem kell megijedni, nem fogok csak azért írni, hogy legyen ott betű, és el akarom kerülni az olyan bejegyzéscímeket, mint pl. „kifogyott a narancslé az automatából; nagyon meleg van; szemölcs nőtt a mutatóujjamon, stb. Nem is húzom az időt a mai nappal, csak még egy dolog, ma ebédre egész hal volt, ez igen felcsigázott, teljesen épen volt kisütve, épp csak a szemét bökték ki, de ízre… hát, nem is olyan unalmas talán az a csirke, mint gondolom.

komment

Címkék: kis herceg megettem tanora japanok


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr99192276
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása