HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.10.07. 12:59 -md-

Tizenegyedik nap – Kétoldali böjtítisz

Hullaálmosan ismét a tegnap éjszakai filozofálgatás miatt (bár már két telefon ébresztget). Jó volt látni ugyanezt másokon is.  A török lányok valami eszméletlenek, minimál grimaszoktól is fogják a hasukat. Valamiért a fél társaság éjszakázott, majdnem egymás vállára borulva szunyált mindenki. Ekkor megjött a tanárunk, Salah, és közölte hogy most nem tart órát, majd csak egy óra múlva. Remegő szájjal tébolyult meg mindenki, hisz alhattunk volna még egy órát. Tíz perc múlva azonban megjelent egy néni a titkárságról, és beinvitált mindenkit szép sorban, hogy leellenőrizze a nevét, és az útlevélszámát. Nálam minden rendben volt, csak a vezetéknevemet írták „Molnair”-nek, de ez csekélység az öt koreai lányzó, és a két lengyel delikvens adminisztrációjához képest, ők tízperceket töltöttek bent, míg kibetűzték latinul, és arabul a nevüket. Vártunk tovább, majd megjött Salah, bár ekkor már fél tizenkettő volt. IGAZ az a pletyka, hogy a japánnak ciki orrot fújni. Mind megfázott a légkondik miatt, és valami ordenáré módon horkantanak nyálasakat a taknyukat nyelve, vagy hagyják, hogy himbilimbi vígan fickándozzon a dolog ahogy kikandikál. NEM csatolok képet. (Ehhez kapcsolódik, hogy lakik az emeletemen egy fickó, még nem láttam, csak állandóan hallom, de az mintha szőrgombócokat köhögne fel) Tartott tehát egy órát, majd azt mondta, elmegy imádkozni, és folytatjuk. Ez azzal egyenértékű, mint a magyarban a „leugrok cigiért a sarki trafikba, mindjárt jövök” - kifejezés. (Tegnap a kezdő csoport tanárai egyáltalán nem jöttek, a miértre az a válasz, csak.) Mi, mint a mózeskosárban a küszöbön hagyott gyermek vártunk egy kicsit, majd kollektíve leléptünk, Ksawery-vel az internetezde felé vettük az irányt. Valami órát tartottak ott, így át kellett menjünk a könyvtárba, bár könyvek híján helyesebb kifejezésnek találom a „polctár” szót.
Azért láttam egy-két klasszikust, lehet, kilopom majd, őrzés híján. Lehet, egy monitort is. Elintéztük dolgainkat, majd elmentünk a boltba. Kihalt, mint mindig, Fairuzt sajnos nem tartanak, ez hiba! Vettem helyette Canada dry márkájú rózsaszín izét, csak heccből, mert még nem láttunk olyat. Rágógumiíze volt, és maga az ital bugyirózsaszín színezékkel volt vegyítve. Smucig vagyok, így ha már kifizettem, meg kell igyam. Ksawery
-nek jobban ízlett az a rémség. Bunkóztunk, és egy néptelennek látszó helyen (nem nehéz ám ilyet találni) a nyílt utcán törtük meg a böjtöt. Napszemüvegben. Nagyon kemények vagyunk ám. Állítólag a rendőrség be sem mehet az egyetemre, akkora önállóságot biztosítanak neki. Ha ez igaz, nem tudom mi lesz, ha valami garázda esemény történik (pl. valaki könyvet lop a könyvtárból, vagy valamelyik hallgató elgázol néhány másikat a dzsipjével; nem apuéval, az övével, apunak kettő is van a Jaguáron kívül). A helyi biztonsági őrök nem rendelkeznek semmiféle potenciállal, se tekintéllyel, sőt, ma láttam, a suliban figyelnek engem a varázserőm miatt. Próbáltam beszélni velük, oldalra beszéltek, nem néztek a szemembe, lehet, mert hisznek a szemmelverésben.
Babos leves, és grillcsirke volt a menü, már egész hozzászoktam. Esti program nincs, mert ki kell pihenni az éjszakázást, Ksawery mondta, lehet megpróbálja inkább a könyvesboltot, amivel tegnap kudarcot vallottunk. Legalább hagy aludni. Ha mégis jönne, kiszedem belőle a filmjeit, különösen a Brian életét. Nem jött, viszont én észrevettem valamit a telefonom dobozán, amit ugye egy itteni maszektól vettem. Hát nem helyes dolog?
Szerencsére elmentem vacsorázni, egyrészt, mert végre volt jó kis fokhagymás-joghurtos saláta, ami már magában élvezet, és amit nagyon hiányoltam eddig, az a saorma, vagy kebab, hát ez a gyros-típusú étek. Bár kiflibe csomagolták, az orrunk előtt készült, és jó alaposan befűszerezték a husit, nem is tudom, van-e olyan ember, aki ezt nem szereti. Találkoztam Vincenttel, és Ksaweryvel, holnap délelőtt jó kis wireless-Internet vadászó napot fogunk tartani délelőtt.

komment

Címkék: kis herceg lanyok fotok megettem tanora


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr64188922
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása