HTML

300 nap Kuvaitban

"Zavarban voltam, mert épp imaidőben értem haza, és az emeleti imaszőnyeg csupán két méterre van az ajtómtól...richtig ilyenkor nem találja a kulcsát az ember..."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss topikok

2007.09.30. 14:18 -md-

Második nap – Az első nap

Ma reggel körbejártam, az egész egy nagy építési terület, a sivatag kellős közepén. Se előre- se hátra. Valami bántóan meleg van odakint, nem fehér embernek való. Fel kell fedeznem Hajni skiccelt térképével a placcot, és fel kellene hívnom a konzult, hogy ellássanak mindenféle túléléshez szükséges tanáccsal. Azt nem is mondtam tegnap, hogy az egész emeleten csak én vagyok egyelőre, úgyhogy még a WC is tiszta. Most jöttek kicseréni az eltört fogasokat. Nagyon gyanús ez a kivételes elbírálás. Enni azonban nem adnak. Az ebédet este hatkor kapjuk, a Ramadán miatt. A portás kétszer is feljött, mondta, hogy menjek má’ enni, de nem vagyok olyan hülye, hogy nyitásra menjek, és mint a Vörös téren a szotyolaosztáskor ott verekedjek a többiekkel, hogy ki az éhesebb. Tehát amint lecsillapodtak a kedélyek, szép sorban, mindenből, amit felajánlottak, vettem egyet. Összegyűjtöttem így vagy 5-6 fogást, ugyanis Kairóban már megtanultam, hiába olyan szép, hogy Stahl Judit ha látná, elszégyellné magát, és visszamenne híradózni; hiába készült ezeréves gasztronómus bölcsességgel kitapasztalt fűszerarányokkal; hiába mondják hogy Jamie Oliver csak azért utazott egyszer ide, hogy megáldja azt a megismételhetetlen remekművet (még mindig csak egy ebédről beszélek), azt attól még gyomor nem fogadja be. Kétféle leves, egy fél csirke chilipaprikával (igencsak ízletesen) elkészítve, rizshalom, saláta, kenyér, rakott tészta, datolya, és valami mézes süteményféle. Ehhez tea, mangóüdítő, és 6 dl víz dukál. A datolyát helyből utálom. Az egyik leves valami piros volt, merő zsír, a másikra meg azt hittem, kukorica, de mostanra hajlok afelé, hogy csicseriborsó volt, szóval valami sárga. Ez ilyen lutri még, majd belejövök. Mindennek megettem a felét, csak későn eszméltem rá, hogy a salátának is, ami hiba, mert kellemes gyomorrontást, és hasmenést fogok tőle kapni. Remélhetőleg a holnapot kibírom, mert bemutatkozok a követségen… Még ezután lesz valamikor vacsora, de azt hiszem, ez kimarad. Hopp… már 26-0! Kifelé jövet az ebédlőből magammal hoztam egy ingyenes újságot. Gyakorlatilag már kiolvastam (=megnézegettem a képeket), de nincs is nehéz szövege, és egész sokat lehet érteni belőle, szóval hasznos, bár, amikor megláttam, nem ezért ragadtam meg, hanem hogy összetekerve nem a papucsommal kell csapdosni a dögöket.
Hangokat hallok, beköltöztek a mellettem lévő szobába. Most tizenegy óra, ha ezek tovább ordítoznak, akkor kénytelen leszek ellenállást tanúsítani. Le merném fogadni, hogy azok a zenék, amikkel a hazaikat kergetem az őrületbe, itt is megteszik a hatásukat. Ha az opera mégsem hatna, (mivel ezek a népek, bár teljesen más hangrendekben, de ösztönösen muzikálisak) akkor marad a death metal.

komment

Címkék: fotok lakok megettem


A bejegyzés trackback címe:

https://300nap.blog.hu/api/trackback/id/tr19181370
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása